• Gratis frakt På ordrer over 1000,-
  • Vi leverer kun i Norge Små pakker med Posten, større pakker med PostNord AS
  • Kvalitetsikring Vi fører kun de beste merkevarne
  • Trygg og sikker betaling Visa og Mastercard
Handlekurv 0 Vis handlekurv

Kundeservice

Skulle du lure på noe eller ha problemer så ta gjerne kontakt med vår kundeservice på geilo@minbestevenn.no eller telefonnummer 55134250 (ma-fre 11-17 / lørdag 10-16)

Generelle vilkår
Vennligst les gjennom våre betingelser. Salgsbetingelsene må godkjennes av kunden for at denne skal kunne handle hos oss. Vi sender kun varer innen Norge (ikke Svalbard).

Levering & frakt
Vi sender din ordre så raskt som mulig fra vårt lager.  Små pakker leveres rett i postkasse, større og/eller tyngere pakker sendes med PostNord AS. Som sikrer en rask og effektiv levering over hele landet.
Når ordren er pakket og sendt får du en e-post med utsendingsbekreftelse hvor du finner sporingsnummer på din pakke.
Når pakken er kommet frem til ditt utleveringssted vil du motta hentemelding på SMS og e-mail.
Normal frakttid er 1 – 5 arbeidsdager, basert på ruteplan. Postnord pakker sendes med sporing slik at du kan følge pakkens bevegelser på: www.postnord.no
Utleveringssteder  er normalt dagligvarebutikker i nærheten av deg som Coop, Rimi, Bunnpris, Meny med flere.

Jeg ønsker å hente min pakke på et spesifikt Postnord hentested?
Hvis du ønsker å hente din pakke på et spesifikt Postnord hentested melder du dette til i ordrenotater i bestillingsløsningen.

Gratis frakt på alle varer og ordre over NOK 1000,-. Ordrer under NOK 1000,-  frakt etter rate av PostNord AS.

Bytte & Retur
Ingen handel er avsluttet før du har sett og godkjent varen. Skulle du angre et kjøp melder du dette til via e-mail og sender du varen tilbake i komplett produktemballasje innen 14 dager fra dagen du mottar varene (angrefrist) og vedlegger med dokumentert forklaring til grunnen du leverer tilbake varen (Bytte & Retur formular)
Betingelse for retur er at varen ikke har vært i bruk og at den kan selges som ny. Alle merkelapper skal henge på og originalemballasjen må også legges ved.

Retur må skje med Posten for kundens egen regning og risiko. Du står selv for transportrisikoen. Fyll ut returforklaring dokument og skriv hva du returnerer. Når vi har mottatt returen og godkjent denne, betaler vi tilbake beløpet på din bankkonto innen 10 virkedager.
Oppgi ditt bank – eller postgirokontonummer på returskjemaet, så har du pengene raskt på din konto.
Retursendinger sendt til oss som oppkrav blir ikke hentet ut av oss.

Returadresse:
Min Beste Venn Geilo
Postboks 63
3581 Geilo

Du vil få en returbekreftelse på e-post så fort vi har mottatt din retur.

Ved skade Det er viktig at du sjekker emballasjen ved uthenting. Er det skade på emballasje skal de som leverer ut varen / pakken anføre det på forsendelsespapirer. Er det skade på emballasje må du også rapportere skade til oss innen 2 timer, tidsfristen gjelder fra pakken er signert ut fra hentested.
Skade oppdaget etter levering Blir skade på varer oppdaget etter du har pakket ut varene må du melde fra til oss om dette. Sendt en e-post (med bilde av skadet vare) innen 2 timer til Geilo@minbestevenn.no. Tidsfristen gjelder fra pakken er signert ut fra hentested.
Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må kjøperen innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Meldingen fra kjøper til selger om reklamasjon bør av bevishensyn være skriftlig (e-post eller brev). Fristen kan aldri være kortere enn to måneder fra det tidspunkt da forbrukeren oppdaget mangelen. Reklamasjon må likevel skje senest to år etter at kjøperen overtok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lengre, er reklamasjonsfristen fem år. Du velger selv om du vil ha en annen vare eller pengene tilbake.