• Gratis frakt På ordrer over 1000,-
  • Vi leverer kun i Norge Små pakker med Posten, større pakker med PostNord AS
  • Kvalitetsikring Vi fører kun de beste merkevarne
  • Trygg og sikker betaling Visa og Mastercard
Handlekurv 0 Vis handlekurv

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Bestilling og levering

Vi sender din ordre så raskt som mulig fra vårt lager.
Små pakker leveres rett i postkasse, større og/eller tyngere pakker sendes med PostNord AS. Som sikrer en rask og effektiv levering over hele landet.
Utleveringssteder er normalt dagligvarebutikker i nærheten av deg som Coop, Rimi, Bunnpris, Meny med flere.

Jeg ønsker å hente min pakke på et spesifikt Postnord hentested?
Hvis du ønsker å hente din pakke på et spesifikt Postnord hentested melder du dette til i ordrenotater før du betaler ordre.

Sporing av pakker?
Når ordren er pakket og sendt får du en e-post med utsendingsbekreftelse hvor du finner sporingsnummer på din pakke som kan spores Postnord. Når pakken er kommet frem til ditt utleveringssted vil du motta hentemelding på SMS og e-mail.

Fraktfri levering?
Gratis frakt på alle varer og ordre over NOK 1000,-.
Ordrer under NOK 1000,- frakt etter rate av PostNord AS.

 

Retur

Hvordan returener jeg vare(r)?
Ingen handel er avsluttet før du har sett og godkjent varen. Skulle du angre et kjøp melder du dette til via e-mail og sender du varen tilbake i komplett produktemballasje innen 14 dager fra dagen du mottar varene (angrefrist) og vedlegger med dokumentert forklaring til grunnen du leverer tilbake varen (Bytte & Retur formular)
Betingelse for retur er at varen ikke har vært i bruk og at den kan selges som ny. Alle merkelapper skal henge på og originalemballasjen må også legges ved.

Retur må skje med Posten for kundens egen regning og risiko. Du står selv for transportrisikoen. Fyll ut returforklaring dokument og skriv hva du returnerer. Når vi har mottatt returen og godkjent denne, betaler vi tilbake beløpet på din bankkonto innen 10 virkedager.
Oppgi ditt bank – eller postgirokontonummer på returskjemaet, så har du pengene raskt på din konto.
Retursendinger sendt til oss som oppkrav blir ikke hentet ut av oss.

Returadresse:
Min Beste Venn Geilo
Postboks 63
3581 Geilo

Må jeg betale for varer som er sendt i retur?
Hvis du bruker din angrerett og returnerer varen(e) som postpakke eller breve betaler du selv for returkostnadene. Du står selv for transportrisikoen.
Retursendinger sendt til oss som oppkrav blir ikke hentet ut av oss.

Jeg vil bytte til annen vare mot mellomlegg?
Dessverre får vi ikke byttet varer som er dyrere/billigere. Du vil i tilfelle bli refundert og det må legges en ny ordre på ønsket vare.

Har dere mottatt min retur?
Du vil få en returbekreftelse på e-post så fort vi har mottatt din retur.